Jeśli masz pytania - skontaktuj się z nami
tel.: 607 260 843
biuro@euro-med.pl
Pytania i odpowiedzi
Jak dokonać zakupu w sklepie internetowym?
To bardzo łatwe. Wystarczy znaleźć interesujące produkty i dodać je do koszyka. Potem przejść do kasy, podać swoje dane, potwierdzić i gotowe. Więcej szczegółów można znaleźć tutaj.
Czy muszę być zalogowany, by zrobić zakupy?
Nie jest to obowiązkowe. Zakupy można zrobić bez logowania. Jednak zapraszamy do rejestracji w naszym sklepie. Użytkownik zarejestrowany i zalogowany może liczyć na wiele ułatwień i dodatkowych możliwości.
Na jakie dodatkowe opcje może liczyć użytkownik zalogowany?
Przede wszystkim założenie konta przyspiesza zakupy - nie trzeba uzupełniać danych osobowych za każdym razem od nowa. Ponadto użytkownik zalogowany ma wgląd do historii i stanu swoich zamówień, może uczestniczyć w promocjach i programach lojalnościowych (jeśli są one aktualnie dostępne w sklepie).
W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
Za pomocą karty płatniczej debetowej lub kredytowej.
W jaki sposób mogę odebrać zamówienie?
Zamówienie bądzie dostarczone pod adres podany podczas rejestracji kupującego na naszej stronie internetowej
Skąd będę wiedział, w jakim stanie jest moje zamówienie?
Informację o stanie zamówienia można otrzymać na dwa sposoby. Po pierwsze, jeśli stan zamówienia ulegnie zmianie (np. zostanie wysłane), sklep wyśle automatycznego e-maila z taką informacją. Po drugie - jeśli mamy założone konto - możemy po zalogowaniu wejść do zakładki "historia zamówień". Tam również można dowiedzieć się więcej o stanie naszych zamówień.
Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
Tak można zwrócić towar w ciągu 10 dni od otrzymania dostawy. Zwrot artykułów z terminem ważności krótszym niż 2 tygodnie i wszystkich artykułów swieżych (warzywa, owoce, świeże mięso) będzie respektowany pod warunkiem zgłoszenia zwrotu w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania dostawy.
Powrót