Jeśli masz pytania - skontaktuj się z nami
tel.: 607 260 843
biuro@euro-med.pl
Jak zamawiać
1. Przeglądanie produktów
Jak w każdym sklepie, nie tylko internetowym, zakupy zaczynamy od obejrzenia interesujących produktów. Można korzystać z menu po lewej stronie sklepu i przeglądać produkty według ich kategorii. Można użyć wyszukiwarki by szybko znaleźć interesujący produkt. Można zajrzeć do zakładek: nowości, bestsellery, promocje - by zobaczyć najnowsze okazje.
2. Koszyk
Jeśli zainteresował nas konkretny produkt, możemy dodać go do koszyka. Można to uczynić poprzez ikonkę koszyka w okienku danego produktu oraz na stronie produktu po wczesniejszym kliknięciu na zdjęcie bądź nazwę produktu. Produkty dodane do koszyka możemy później usunąć albo zmienić ich ilość. Brak ikony koszyka w okienku i na stronie produktu, oznacza że produkt jest nie dostępny w danym momencie.
3. Dane osobowe
Kiedy mamy już w koszyku interesujące produkty, przechodzimy do kasy. Pierwszym krokiem jest podanie danych osobowych. Można też dodać dane do faktury, jeśli chcemy ją otrzymać. W tym miejscu zachęcamy do założenia konta w naszym sklepie (rejestracja dostępna tutaj). Osoby posiadające konto nie muszą wypełniać danych osobowych przy każdym zamówieniu. Wystarczy, że uzupełnią je raz, w swoim profilu. Poza tym zalogowana osoba ma dostęp do historii swoich zamówień oraz wielu innych interesujących opcji.
4. Płatność i dostawa
Kiedy już podaliśmy dane osobowe, przechodzimy do następnego kroku. Wybieramy w nim formę płatności oraz termin i godzinę dostawy. Czyli: w jaki sposób chcemy zapłacić za zakupy i kiedy chcemy je otrzymać.
5. Potwierdzenie zamówienia
Na koniec jeszcze raz możemy przeczytać wszystkie informacje o naszym zamówieniu. Jeśli wszystko się zgadza, potwierdzamy i zamówienie zostaje złożone. Jeśli nie - możemy wrócić do poprzednich kroków zamówienia.
6. E-maile ze sklepu
Sklep internetowy poinformuje nas poprzez e-mail o stanie naszego zamówienia. Dlatego należy koniecznie podać prawidłowy adres e-mail. Dostaniemy na niego informację o otrzymaniu zamówienia, a także o zmianie jego statusu (w tym także o wysłaniu zamówionych produktów pod wskazany adres).
Powrót